close

  我仔仔(Kenji) Kenji大頭貼 o既暑假終於都放完了



o係暑假期間我同 Kenji Kenji大頭貼去左好幾次游水

佢除左晒黑了,總學會左潛入水底

更大膽到放手游...

只係游到兩三步姐....哈哈




 我地除左去游水,係暑假果陣我地總走

左去博物館科學館  

玩到 Kenji Kenji大頭貼 唔肯走 tin.......


8月除了係暑假...總係Kenji Kenji大頭貼 o既

大日子......


不過...
係正日果日好唔好采咁打起風

最後我地等到颱風過

  就去了廸士尼樂園,雖然去玩果日落雨,

都不減我地 o既興致  ,

  相片瀏覽





            
              此文章 by  faye  design 
      轉載請注明出處或保留LOGO  ........ 




 






arrow
arrow
    全站熱搜

    fay1231 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()